הוכרז סרט ההמשך ל"לספליט" על ידי מ. נייט שאמאלאן

"ספליט" היה אחד ההפתעות המהנות של השנה הזו. אחרי שכבר ויתרתי על סרטיו של מ. נייט שאמאלן הוא הגיע עם "ספליט" והחזיר לי את האמון שפעם נתתי בו, את הביקורת שלי לסרט ניתן לקרוא ממש כאן.

מי שצפה ב"ספליט" ומכיר את יצירותיו הקודמות של שאמאלאן הצליח להבין את האיסטר אג/טוויסט בסופו של הסרט. לאחר שהישות ה-24 בתוך מוחו של קווין, "החיה" קמה לתחייה, הוא מפגין מספר יכולות על טבעיות, רוצח שתי נערות ואת הפסיכולוגית שלו ונעלם. הסרט מסתיים בכך שדיווח על הפושע החדש בשם "השבט" מגיע לחדשות ולדיינר קטן שבו יושב דיוויד דאן, גיבור הסרט "בלתי שביר". הסרט מתרחש באותו יקום שבו התרחש אחד מסרטיו הראשונים של שאמאלאן, "בלתי שביר".

"בלתי שביר" גולל את סיפורו של דיוויד דאן (ברוס וויליס), אדם שלאחר ששורד תאונת רכבת קטלנית מגלה שהוא בלתי פגיע ובעזרתו של אלייג'ה פרייס (סמואל אל ג'קסון) מאמץ את גורלו לעזור לאנשים. הסרט מסתיים בכך שפרייס מי שהוא ההיפך מדיוויד (גופו נשבר בקלות יתר) תכנן אינספור אירועים הרסניים על מנת למצוא מישהו כמו דיוויד ובכך למצוא משמעות לחייו, אותה משמעות שהוא מקבל בתור הנבל של הסיפור, Mr. Glass.

החיבור של שני הסרטים שבניהם מפרידות 17 שנה, עשה את שלו והמעריצים כרגע מבקשים רק דבר אחד, סרט המשך לספליט שיחבר את הדמויות של דיוויד דאן והחיה. כמו שזה נראה, המעריצים הולכים לקבל בדיוק את מה שהם רוצים.

בחשבון הטוויטר שלו, שאמאלאן אישר שהוא סיים לעבוד על התסריט לסרט ההמשך לספליט שיפגיש בין "החיה" לבין דיוויד דאן, הסרט שיקרא Glass יגיע לבתי הקולנוע ב-18 לינואר 2019. שאמאלאן כבר הספיק לאשר כי סמואל אל ג'קסון יחזור לתפקידו של Mr Glass, ג'יימס מאקאבוי יחזור בתור קווין קראם/החיה ואניה טיילור ג'וי תחזור גם כן בתור קייסי.


נתי אקב

בן 29, גיק הייטקיסט קלאסי. חובב סרטים באופן מושבע. אוהב כל סרט טוב ללא הבדלי אולפן, במאי ושחקנים. שונא שמייקל ביי הורס את הילדות שלי ואת הפריקוולים שהשמידו את מלחמת הכוכבים


קישור קבוע