WrestleMania 2017 Special

כש BOOM! Studios החליטו להוציא ליין קומיקס קבוע שמוקדש ל WWE מאוד התלהבתי. החוברת הראשונה היתה מוקדשת לפירוק המפורסם של השילד אבל הציגה גם סיפורים נוספים של סאשה בנקס, New Day ועוד.

החוברות הבאות היו פחות מגוונות והתמקדו בעיקר בסיפור של סת' רולינגס ומה גרם לו לבגוד באחווה. מי שצופה קבוע בתכניות ראה את רולינס מספר למצלמות שהוא קיבל הזדמנות מההנהלה לקדם את הקריירה שלו ולהפוך לאלוף עולם, על פני השטח נראה שהוא באמת חצה לצד האפל והפך להיות היל הבית של טריפל אייץ' וסטפני מקמהון. אך בדפי הקומיקס הסיפור היה קצת שונה, רולינס נראה מתוסכל מאחורי הקלעים, נאלץ לוותר על הרבה מהעקרונות שלו ולבצע מהלכים שהוא לא הרגיש בנוח איתם. כל פעם שהוא בא לדרוש את הפוש שמגיע לו הוא קיבל סירובים ודלתות סגורות והרבה יחס מזלזל ומתנשא מהאנטר ואישתו.

רק בחודש ומשהו האחרונים, כשהסכסוך בין רולינס לטריפל אייץ' נכנס לתוכניות התחלתי להבין למה הקומיקסים בחרו להתמקד דווקא בסת' ולמה הציגו אותו יותר כקורבן מאשר בוגד. למעשה, הקומיקס הביא אלמנט נוסף לא צפוי, הוא נתן לנו הצצה "למאחורי הקלעים" לסיפור שעדיין לא סופר בתוכניות עצמן אבל בהחלט חלק מהסטוריליין ובעצם בנה לאט לאט את הפיוד הרותח שהגיע לשיאו ברסלמניה האחרון.

עכשיו בדיעבד אני מבינה את הערך של ההתמקדות ברולינס בקומיקס אבל כשקניתי אותו כל כמה שבועות הייתי קצת מאוכזבת שהוא לא מציג יותר דמויות ומתמקד באיזה סיפור פסיכודלי הזוי של ה New Day שתקועים בתקופה הפרה-היסטורית. אבל כנראה שזה מה שמוכר. ואילו לאחר שחווינו את האירוע הגדול של השנה, רסלמניה 33, שוחרר גיליון מיוחד – WrestleMania 2017 Special  שהולך לכיוון נפרד מהסדרה שרצה עד עכשיו. הגיליון נפתח עם אחד הקרבות האהובים עלי איי פעם, שון מייקלס – רייז'ור ראמון – רסלמניה 10. קרב סולמות שלעולם לא אשכח ולראות אותו מונצח על פני 10 דפי הקומיקס עשה לי עור של ברווז מרוב התרגשות. הסיפור כלל גם כמה פאנלים של ברט הארט מאחורי הקלעים. בהחלט שווה קריאה!

שמונת העמודים הבאים היו מוקדשים לפיוד שהיה בעבר בין טריפל אייץ' לכריס ג'ריקו ומראה פאנלים של מאחורי הקלעים בהם טריפל מפתח רגשות לאישתו לעתיד, סטפני מקמהון. מה שממש מיוחד בדפים האלה זה שבמיוחד לאחר הגליונות האחרונים בהם האנטר הוצג כנבל-על מרושע, בחרו להראות צד רך יותר שלו ואפילו הצליחו לגרום לסטפני הקשוחה להיראות עדינה ומקסימה.

ארבעה עמודים נוספים הוקדשו להמשך הסיפור ההזוי של New Day עם הופעות אורח של בריי ואייט וקיין. אבל שמונת העמודים הבאים סביר להניח יהיו החביבים על המעריצים, הם מספרים את הסיפור האייקוני של דניאל בריאן, שניסה בכל כוחו להפוך לאלוף עולם והפנים של החברה למרות ההתנגדות הרבה מצד ההנהלה ומסתיים כמובן בניצחון שלו ברסלמניה, כשהוא הוכיח לכולם שהם טועים בזמן שהקהל צעק  Yes! Yes! Yes!  (השער הראשי והכריכה התחתונה מוקדשת לאיור אדום-לבן של ברייאן יחד עם ראמון ומייקלס.)

החלק האחרון של החוברת, כ10 עמודים, מוקדשים לסיפור הסכסוך של סמי זיין וקווין אוואנס מימי התיכון שלהם, כולל פלאשבקים לתקופתם בNXT  ועד להתפוצצות הפיוד בקרב ברסלמניה. החוברת הזו היא ממתק אמיתי והביקורת היחידה שלי היא שחבל שהם לא הכניסו גם איזה סטוריליין אחד של הנשים אבל יש לי תקווה שגם זה יגיע בקרוב. ממליצה בחום למעריצים.


ניצן ניקי מור


בת 34, מורה לאנגלית, חובבת קולנוע, טלויזיה, קומיקס, היאבקות ואופנה. שואפת השראה יומיומית מבאפי סאמרס והרמיוני גריינג'ר. אמא לכלבים, אספנית כפייתית ומכורה לקינוחים מושחתים.


קישור קבוע