חדשות הקולנוע - סיכום שבועי 20.1

לוקאס פילם לא מתכוונים "להחיות" את קארי פישר בפרק 9

אחד הנושאים הבוערים ש"רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" עורר בעולם וברשתות החברתיות הוא "החזרתו" לחיים של פיטר קושינג בתפקיד גרנד מוף טארקין. העובדה שפיטר קושינג נפטר לפני יותר מ-20 שנה הטרידה והרשימה צופים רבים בשאלה המוסרית האם מותר להוליווד להשתמש בשחקנים שנפטרו? במקרה של "רוג אחת" נדרשה עוד עבודה רבה על מנת לגרום לדמותו להיראות לא ממוחשבת, אך מה שבטוח שבעוד מספר שנים, לא נוכל לשים לב להבדל.

מותה המפתיע של קארי פישר יחד עם "חזרתו" לחיים של קושינג העלה את השאלה המתבקשת. האם לוקאס פילם ודיסני ישחזרו את דמותה של הנסיכה ליאה בפרק 9? כזכור, פישר הספיקה לצלם את כל הסצינות שלה לקראת פרק 8 ולכן נוכל לזכות לראות אותה במסך הגדול עוד פעם אחת.

השבוע, בהודעה רשמית מטעם המפיקים, הספקולציות הסתיימו. לאולפנים אין שום כוונה להשתמש בדמותה הממוחשבת של הנסיכה ליאה.

"We don’t normally respond to fan or press speculation, but there is a rumor circulating that we would like to address. We want to assure our fans that Lucasfilm has no plans to digitally recreate Carrie Fisher’s performance as Princess or General Leia Organa,"


ג'ון בויגה בתמונות חדשות מ"פסיפיק רים 2".

פסיפיק רים היה אחד הסרטים האהובים עליי ב 2013. לא היה בו תסריט מצויין, משחק מחשמל או בימוי מדהים. מה כן היה בו? רובוטים ענקיים שמרביצים למפלצות ענקיות בויזואליות מדהימה! תודות לגיירמו דל טורו. ואני שואל, האם אנחנו צריכים יותר מזה? 

הסרט לא הצליח יותר מידי בארה"ב אבל למזלנו הקהל הסיני רץ לאולמות הקולנוע ו"פסיפיק רים 2" הוכרז. סרט ההמשך שיקרא "Pacific Rim: Uprising" אמור לצאת לקולנוע רק באזור פברואר 2018 ומבוים על ידי סטיבן נייט (שזהו סרטו הגדול הראשון). יש עוד הרבה זמן לטריילר הראשון אבל השבוע צצו להן מעט תמונות מהסט. אנחנו רואים את ג'ון בויגה ("מלחמת הכוכבים") בתוך חליפת הייגר שלו, מה שאומר שהוא אחד ממפעילי הרובוטים.

בויגה הולך לשחק את בנו של סטאקר פנטקוסט (אידריס אלבה) שנהרג בסיום הסרט הראשון. מה אנחנו יכולים לצפות מסרט הממשך? אף אחד לא יודע, העלילה לא יותר מידי ברורה. מה שכן, שמועות מפיו של גיירמו דל טורו מדברות על שילוב של ייגר וקייאג'ו, מעניין.


האם מצאנו את קייבל?

כבר בסופו של "דדפול" ריאן ריינודלס הודיע שבסרט ההמשך נזכה לראות את דמותו של "קייבל". לקייבל יש היסטוריה ארוכה מאוד עם דדפול, השניים כיכבו בלא מעט קומיקסים ביחד וחוו הרפתקאות רבות. קייבל הוא בנו של סקוט סאמרס (ציקלופ) ובעצם מגיע מן העתיד. ריינולדס עושה טיזינג לליהוקו של קייבל עוד מ"דדפול" שאמר שקירה נייטלי לדעתו יכולה להתאים לתפקיד.

ריינולדס אוהב במיוחד  את הרשתות החברתיות, פרסם השבוע את התמונה הבאה:

התמונה פורסמה עם הכיתוב: Wolvie, Bond, Wade

התמונה פורסמה עם הכיתוב: Wolvie, Bond, Wade

האם פירס ברוסננן שידוע בעיקר בתפקידו כג'יימס בונד הולך להיכנס לעולם סרטי הקומיקס כקייבל? כרגע זו יכול להיות רק הטרלה של השחקן מכיוון שלא פורסם אישור רישמי לליהוק. אבל בנתיים אפשר להתחיל לדמיין את ברוסנן עם יד ממתכת ועין ממוחשבת  


הקשר בין כל סרטי פיקסר

זו כבר תיאוריה של מספר שנים שכל סרטי פיקסר קשורים אחד לשני. אינספור תיאוריות, הוכחות ואתרי אינטרנט מחפשים בכל סרט חדש של פיקסר קשר כלשהו ולו המזערי ביותר לסרטי פיקסר האחרים. מעולם לא היה ברור אם כל הסרטים מתרחשים באותו ייקום או שמדובר בקריצה קטנה למעריצים בכל סרט.

בעמוד הרישמי של "צעצוע של סיפור" הועלה סרטון על שמציג את כל האיסטר אגס והקשרים בין הסרטים השונים. לא נותר לעשות דבר חוץ מלצפות ולהתמוגג.

ניתן לצפות בסרטון כאן
 


טריילר חדש ל"פאוור ריינגרס"

יום חמישי התפוצץ עם שני טריילרים, הראשון היה של ה"פאוור ריינג'רס". אני חייב להודות שיש בלב שלי מקום חם מאוד לסדרה הקמפית והטראשית הזו, אחרי הכל גדלתי עליה. אני די בטוח שהסרט יהיה כישלון, אחרי הכל זו סדרה משנות ה-90 וגם שיצאו לה שני סרטים בשיא הפופלריות שלה, הם נכשלו כלכלית.

אני חייב להודות שאני יושב וצופה בטריילר הזה לא פעם ולא פעמיים ואני פשוט מופתע כמה הסרט הזה נראה מגניב. נכון, הבדיחות קצת גרועות אבל הוייב הכללי של הטריילר היה לי נחמד, הזורדים נראו מעולה ואפילו החימרים היו די מגניבים.


טריילר חדש ל"לוגאן"

ואם הפאוור ריינג'רס לא הספיקו אז וולברין החליט שהוא אומר את המילה האחרונה. לא פחות מ 5 דקות אחרי הטריילר של הפאוור ריינג'רס קיבלנו את הטריילר (אולי האחרון) החדש ל"לוגאן". הטריילר הזה נראה הרבה יותר טוב מקודמו, האקשן נראה טוב יותר, אנחנו מקבלים את ההצצה הראשונה ל X-23 (הילדה הקטנה) ולעובדה המגניבה שעלילותיהם של חברי האקס-מן הפכו לסדרת קומיקס. האם ייתכן שסוף סוף אנחנו נקבל את סרט הוולברין שכולנו רצינו?


קישור קבוע