Geekster

View Original

Tech in Israel - אפליקציה חדשה שמשיקה רשת חברתית לכל היזמים, המפתחים והמעצבים בישראל

דבר העורך: מרגש לראות מפתחים ויזמים צעירים זורקים את עצמם על פוייקטים שייתכן והיו מידים גם את הבוגרים שבינינו, לכן החלטתי לתת במה לאפליקציה חדשה שמשלבת את רוח היזמות של הצעירים עם עולם העסקים של המבוגרים כביכול.

בשבוע האחרון הועלתה אפליקציה חדשה ל-App Store בשם Tech in Israel, האפליקציה משיקה רשת חברתית שמיועדת לכל היזמים, מפתחים ומעצבים בישראל.

ישראל ידועה כאומת הסטארט-אפים בעלת מספר גבוה מאוד של חובבי טכנולוגיה שעוסקים ביזמות,פיתוח ועיצוב. החדשנות זורמת לנו ב-DNA ואנחנו תמיד מחפשים דרך חדשה ויצירתית ליצור דברים. בעזרת האפליקציה החדשה ניתן ליצור קשרים עם אנשים אלו ולעבוד יחד על פרויקטים משותפים או להתייעץ ולבקש עזרה מאנשים מנוסים שתמיד מוכנים לעזור.

באפליקציה ניתן למצוא מאגר של האנשים שנרשמו, כל משתמש מגדיר מה תחום העיסוק שלו וכך קל יותר למצוא את איש המקצוע שאתה צריך.

כל משתמש מוסיף את דרכי התקשורת הנוחים לו (Twitter,Facebook,Mail) וכך ניתן בקלות ובמהירות ליצור קשר עם האיש שאתה צריך.

האפליקציה מיועדת לקהל יעד הספציפי של היזמים המפתחים והמעצבים ולכן הסיכוי אפסי להיתקל באדם שאין לו מה להציע בתחום ולבזבז.

בתהליך ההרשמה מספקים את את הפרטים הנדרשים ובנוסף ממלאים שדה של זמינות - כשאתה רושם שאתה זמין לעבודה אנשים יצרו עמך קשר או כשלא אנשים לא יפריעו לך.

איתי מספר לנו למה הוא פיתח את האפליקציה ומה החזון מאחוריה -

״היום כשמישהו מחפש מפתח או מעצב שיוכל לעזור לו לפתח את הרעיון שלו, הוא נכנס לגוגל ופשוט מחפש מפתחים ומופיעות מלא תוצאות, מאגרים, פורומים ואתרים - אין מאגר מסודר של מפתחים. וזאת הסיבה  שפיתחנו את האפליקציה הזאת. אנחנו רצינו ליצור מאגר - אינדקס של אנשי פיתוח, תכנות, עיצוב ויזמות בישראל. ככה שעכשיו אם יש לכם רעיון, אין לכם תירוץ יותר לא לעשות אותו, פשוט תכנסו לאפליקציה ותמצאו בדיוק את האנשים המתאימים שיעזרו לכם.״

ניתן ליצור עם איתי - המפתח של האפליקציה כאן 

בנוסף, עידן הוא המעצב, אלמוג הוא אחראי השיווק.

קצת על איתי פנקס -

איתי הוא מפתח צעיר, רק בן 13 (!!) הוא הקים את Joy2Day ופיתח כבר יותר מ-4 אפליקציות שנמצאות ב-App Store. יזמות זורמת לו בדם והוא רק מחפש את הפרויקט הבא.

אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה לאייפון פה -