Geekster

View Original

השקת הApple Watch העולמית - חי - עודכן

לאחר שביום הראשון שבו נפתחו ההזמנות מראש באינטרנט בלבד נמכרו כמות שעונים שאחריה תוכלו להשיג את הבא רק ביוני, אנחנו נהיה בApple Store באנגליה ב24.4.2015 להראות לכם את השעון החדש.

מה בינתיים?

יש לכם שאלות לגבי הApple Watch או המקבוק החדש? הגיבו עם שאלה על אחד מהמכשירים החדשים (כן, גם על נושא העברית) עד ל23.4.2015 וכנראה שנענה לכם עליה ב24.4. ולא, אין סירי בעברית בשעון, הגרסאות והפיצ׳רים מסונכרנים עם המכשירים האחרים, כשיהיה סירי בעברית בשעון גם לכם יהיה באייפון .. (אגב, אני מאמין שבגרסה 9 סירי תתגייר).

המקבוק החדש והדקיק

ניתן יהיה לצפות באלבום בפייסבוק של גיקסטר, מהאינסטגרם של גיקסטר, ותמונות נבחרות גם בטוויטר של גיקסטר.

See this Instagram gallery in the original post

בינתיים, אתם מוזמנים להגיב לנו עם שאלות על המקבוק החדש של אפל ועל הApple Watch, ואנחנו ננסה לענות על כולם ב24.4!

 

מיליון רצועות חדשות מיצרני צד שלישי לשעון בעוד 3.. 2.. 1

תשובות לשאלות: 

יש ממשק עברי? לא. הסבר בסוף הכתבה

יש הכתבה בעברית? לא. הסבר בסוף הכתבה.

יש לך תמונות של הכתבה וממשק עברי? לא. למרות שהעובדים לנורא התלהבו מסווצר הWWDC שאפל עצמה נתנה לי, גרסת הדמו בשעון לא מאפשרת לשנות לשום שפה.

מה לגבי שפות אחרות? בעדכון בסוף הכתבה.

מגירת הדמואים - שעון על היד זה מגניב, אם הוא מריץ וידאו ואי אפשר לנסות אותו אז קצת פחות.

אני לובש את השעון על יד ימין, להישאר מבואס? לא! לאפל יש פטנט ממש מגניב - בגלל ששמים את הרצועות באותה צורה, בזמן הsetup של השעון הוא ישאל אם תלבשו על יד ימין או שמאל (כמובן שאפשר לשנות גם בהגדרות), ואן תענו יד ימין המסך יתהפך ותצטרכו להחליף בין הרצועות, וזהו! השעון מתאים ליד ימין :)

מתי בישראל? מאיפה להם, אני יודע יותר מהעובדים האלה.. בקרוב כמו תמיד.. עדכון - אפל לא תפיץ את השעון במדינות בהן הוא לא תומך בשפה .. לכן כשתגיע תמיכה עברית, יגיע השעון.

זמן סוללה? כמו שהבנתם (לצערי, נראה לי) לא הזמנתי שעון. אבל לפי הביקורות ומה שהעובדים סיפרו נראה שאין סיכוי שהשעון לא ישרוד לכם יום שלם, ולהטעין רק בלילה זה לגיטימי. 

ניתן לשלוט במוסיקה של האייפון מהשעון? כן, באפליקצית המוסיקה.

סיכום: 

ההשקה באונליין בלבד לא הייתה מוצלחת, לא הייתה המסיבה של תמיד, מה שהיה מבאס וגם בחלקים מאפל הביעו על זה חרטה (והבטיחו שבדור הבא זה יהיה כמו תמיד).

נעשתה עבודה מדהימה בעיצוב החנויות מחדש. יש שולחן שמציג את השעונים מזכוכית, ואחד להדגמה עם מגירות מלאות בשעונים. שיטת הדמו לא אופיינית לאפל ומבאסת - לא ניתן להשתמש בשעון ששמו לכם על היד אלא רק בשעוני ההדגמה, שגם בהם אין חופש שימוש מלא - לא ניתן לשנות שפות ולהוריד אפליקציות - על נקודה חשובה שהעובדים מציינים - כרגע. נראה שהשיטה תשתנה כי הלקוחות לא רגילים לזה. 

הApple Watch Edition - הם בזבזו כסף על זהב כדי לשים אותו מתחת לזכוכית בהדגמה?

אם יש משהו אחד שעבד טוב בהשקה הצולעת הזו - זה איך שאפל עיצבו מחדש את החנות לשעון עם מגירות בשולחנות וכו׳ ..

 בפן הפיזי - השעון הרבה יותר טוב משאתם מדמיינים אותו. הוא דק יותר, שוקל פחות משדמיינתם והדבר שהכי פחדתם ממנו - צועק פחות משדמיינתם. או לפחות רק אני. הוא גם יותר קטן משדמיינתם. כל אלה במובן החיובי. לא רציתי לראות מכשיר שבשנה הראשונה ישר ימשוך את תשומת לב הסובבים ולא קיבלתי אחד, השעון לא תופס את תשומת הלב (למרות שאם תרצו הוא יכול, תלוי בגודל וברצועה) יותר מדי, אלא בדיוק כמה שצריך, ולא גדול כמו שחשבתי.

בזמן שההערכות מדברות על 3 מיליון שעונים שכבר נמכרו ומכשירים מתחילים להישלח, כשהעובדים סיימו להרשים אותי שאלו אם אני רוצה להזמין ולקבל את השעון ביוני - מה שללא ספק מבאס מאוד, כשהמצב של השקה רגילה יכולתי לחכות בתור, להינות ממסיבת ההשקה של אפל ולקבל שעון בלי שהזמנתי מראש אלא אחרי שהתרשמתי וראיתי שאני באמת רוצה אחד. 

מבעד לזכוכית. מאיפה החשמל להציג את הוידאו? טוענים אותם בלילה? מה קורה כאן?

המשפט our most personal device yet בהחלט תופס כאן. הdigital crown מאפשר לכם לעדות קסטומיזציה  רצינית לכל דבר בשעון ובקלות (אגב, זה באמת דבר אדיר).

בסך הכל אפשר לומר שיחסית לדור הראשון השעון הפציץ, אבל יכלו לשפר מאוד את ההשקה.  אם לקנות? אם אתם שוקלים אם להזמין מראש הייתי עושה את זה רק אל אתם אוהבי גאדג'טים/אפל. אם לא אבל הוא מענין אתכם, תגיעו קודם, תנסו, וכן, כנראה שבסוף תזמינו אחד (350$ זה נחמד). תמונות וסרטונים נוספים כאן בהמשך!


עדכון

ביום שישי ה24.4.2015 המכשירים החלו להגיע לבתים, וגילינו שהמידע שניתן לנו שגוי. למען הסר ספק: המידע ניתן לנו על ידי עובדי אפל סטור בניוקאסל. בנוסף, על מנת לוודא שלא מדובר בכמה עובדים לא רציניים, חזרנו לחנות פעמיים נוספות בהן שאלנו את העובדים שנכחו את אותן השאלות, וקיבלנו את אותן התשובות (שנשמעות הגיוניות):

יש ממשק עברי בשעון. בפעם הראשונה גם ביקשתי לדבר עם האחראי כדי לוודא את התשובה.

יש הכתבה עברית בשעון

השעון מקביל לאייפון - כל שפה שנתמכת באייפון נתמכת בו.

הפטנט לימניים פשוט אדיר 

כפי שהבנתם, שלושת ההצהרות האלה שקיבלנו אינן נכונות, אף על פי שקיבלנו אותם מיותר מ10 עובדים בחנות אפל. הודענו לאפל על התקלה והם התנצלו בפניי (ושלחו אותי למחלקה אחרת אם אני רוצה להוציא מהם התנצלות פומבית). מה כן השגנו?

שימו לב שכל השפות בהן יש ממשק והכתבה בשעון יש גם סירי. הפעם אנחנו כן יכולים לומר לכם בוודאות - המדיניות של אפל היא ששום שפה לא נכנסת לשעון עד שסירי לא תומכת בה, על מנת שהלקוחות יקבלו את החוויה המלאה ולא חוויה חלקית. הפעם מדובר על מידע שנבדק ואומת, והוא בעצם אומר - עד שלא תהיה סירי בעברית, לא נראה ממשק והכתבה בעברית בשעון (כנ״ל לשפות אחרות).

אז מה עכשיו? מקווים לראות בגרסא 9 שלל שפות חדשות בסירי (מה שבטוח יקרה מכיוון שהשעון מתבסס על סירי כפיצ׳ר מרכזי) ולקוות שעברית תהיה ברשימה.


נכתב ע״י - תומר

See this content in the original post