Geekster

View Original

UE BOOM 2 - סקירת מוצר

סקירת וידאו

אני מת על גאדג׳טים, אבל יש לי בעיה עקרונית איתם: הם דורשים יותר מדי תשומת לב. אני כל הזמן צריך לוודא שאני לא מניח אותם ליד מים, צריך להזהר שלא להפיל אותם, אי אפשר לקחת אותם לטיול או לים בלי לפחד שהם יהרסו. אני בטוח שאתם מבינים. לכן ברגע ששמעתי על הUE BOOM 2 ידעתי שאני חייב לנסות אותו כדי לראות האם יתכן ויש גאדג׳ט שבאמת אפשר שלא לפחד עליו.

הBOOM 2 הוא רמקול נייד אשר יכול להתחבר למכשיר שלכם באמצעות חיבור בלוטות׳. החברה טוענת שהמרחק האפשרי בין המכשיר שלכם לבין הרמקול יכול להגיע לעד 30 מטרים, בפועל ברגע שיש בין המכשיר לבין הרמקול קיר, יתכנו קיטועים ובעיות קליטה קלות. אבל לרוב, הרמקול קולט בצורה טובה מאוד גם ממרחק שנראה לא סביר. יש לרמקול גם יציאת AUX לחיבור באמצעות כבל, למקרה שאתם לא רוצים לבזבז סוללה או שהמכשיר אליו אתם רוצים לחבר את הרמקול פשוט מאוד לא תומך בבלוטות׳.

הרמקול מעוצב בצורה שמזכירה מאוד בקבוק מים, ואפילו אפשר לשים אותו במחזיק בקבוקי המים שרוב הסיכויים שיש לכם באופניים. משקלו הוא כ-548 גרם. אמנם לא קליל, אבל נוח מאוד לניוד. למכשיר יש בסך הכל 4 כפתורים: כפתור הדלקה, כפתור לצימוד בלוטות׳, החלשה והגברה של עוצמת השמע. הוא מאוד פשוט לתיפעול. ישנה אפילו אפשרות להעביר שירים או לעצור ולהמשיך את ההשמעה שלהם על ידי הרבה של הרמקול וטפיחה קלה על חלקו העליון. אם כי הייתי שמח אם לא היה צורך להרים פיזית את הרמקול אלא רק לטפוח עליו כאשר הוא מונח על גבי משטח.

למכשיר ישנה אפליקציה שאתם יכולים להוריד לסמארטפון שלכם, שגולת הכותרת בה מבחינתי היא האפשרות להדליק את הרמקול מרחוק. כן, נגמרו הימים שאתם צריכים להיות במרחק הושטת יד מהרמקול בכדי להדליק אותו. זאת אחת האפשרויות האהובות עליי ברמקול שבאמת הופכת אותו לנייד ואלחוטי. האפליקציה די לא אסתטית ולא מותאמת למכשירים עם מסך גדול, אבל היא מאפשרת לכם כל מיני דברים מעניינים: מצב BLOCK PARTY יאפשר לכם ולעוד חברים להתחבר לרמקול, כאשר כל אחד בתורו יוכל לנגן שירים שהוא רוצה, ואחד מכם יהיה על תקן הDJ שיבחר תור מי עכשיו לנגן. חוץ מזה יש אפשרות לEQ, שעון מעורר ואפילו צימוד של הרמקול לעוד רמקול להכפלת עוצמת השמע וקבלת צליל סטריאופוני עשיר יותר.

ואם כבר דיברנו על עוצמת השמע של הרמקול. הוא די יוצא דופן בתחום הרמקולים הניידים. רמקולים ניידים לרוב מאופיינים בצליל יחסית חלש. בטח לא משהו שיכול להשתוות לעוצמה של המערכת ברכב שלכם ובטח ובטח לא של מערכת הקולנוע הביתית שלכם. אבל הרמקול הזה יכול להגיע לעוצמות מטורפות. כמה מטורפות? עוד לא הגעתי לסיטואציה שבה אני יכול להגביר את הרמקול ל100%, כיוון שכבר באיזור ה75% הרמקול כל כך רועש שאי אפשר להיות אפילו במרחק של כמה מטרים טובים ממנו. הצליל עצמו של הרמקול מוצלח יחסית. הוא לא עמוק כמו מערכת סאונד אמיתית, והייתי שמח אם הייתה קצת יותר עוצמה לבאסים, אבל סך הכל מדובר בסאונד מרשים וטוב.

והוא גם מגיע במגוון צבעים. אם כי רובם מוזרים להחריד

אבל עד כה אנחנו מדברים על תכונות די בסיסיות של רמקולים ניידים. גולת הכותרת של הBOOM 2 היא העמידות שלו: המכשיר מחזיק בתקן IPX7 והחברה מתחייבת לכך שהמכשיר ישרוד צלילה במים בעומק של עד כמטר אחד למשך שלושים דקות. וכפי שאתם יכולים לראות בסרטון הביקורת בראשית העמוד, הוא אכן עומד בהבטחות האלה. בחברה גם טוענים שאם מים יכנסו גם ליציאת הAUX או ההטענה, המכשיר עדיין ישרוד. אם כי לא הייתי מנסה את זה יותר מדי. חוץ מעמידות למים, המכשיר גם עמיד לנפילות מגובה של עד מטר וחצי. גם את הטענה הזאת בדקנו בסרטון, ולמכשיר לא הייתה שום בעיה לשרוד את הנפילה ולעבוד באותו אופן גם לאחריה.

אז מה כל זה אומר? מדובר ברמקול שמאפשר לכם באמת להיות ניידים ובלי יותר מדי דאגות על הראש. בין אם זאת אפשרות ההדלקה מרחוק, העמידות שלו למים או לנפילות, הBOOM 2 מאפשר לכם לקחת אותו לכל מקום שרק תרצו. בין אם מדובר בטיול, ים, סתם ארוחה, משרד, ראפטינג או מסע אופניים, הרמקול הזה מתאים כמעט לכל הפעילויות. מה שהופך אותו לרמקול נייד אמיתי.

החסרון היחידי שלו הוא כמובן המחיר שלו. בארץ הוא מתומחר בכ-1000 שקלים. זה לא מוצר זול בשום אופן. אבל אם אתם מחפשים רמקול שהוא באמת ״Worry Free״, אתם חייבים לבדוק את הBOOM 2.


השורה התחתונה

 

הUE BOOM 2 הוא רמקול נייד חסין למים ולמכות. המשקל שלו, העיצוב שלו והתכונות שלו הופכות אותו ככל הנראה לרמקול הנייד הטוב ביותר שאתם יכולים לקנות לעצמכם כרגע.


עידן בן טובים

בן 27. סטודנט ללימודי טלוויזיה. נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדגטים והרבה פחות מדי זמן פנוי. פעם ניסה להשתמש במשך שנה במכשיר אנדרואיד וחזר בכדי לספר.חובב רסלינג מושבע ובעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות למכשירים אלקטרונים. מנחה את פודקאסט הרסלינג המוביל בישראל: ״האוס שואו״


עוד בטכנולוגיה:

See this gallery in the original post