Geekster

View Original

וינדוס 10 - מיקרוסופט מתעוררת ומיישרת קו

תמונת מסך מהמערכת החדשה

מיקרוסופט התעוררה סוף סוף למהפכת העננים שאפל עשתה והבינה שכל כך הרבה משתמשים עוברים ממנה אל המק כי האייפד כבר עובד עם האייפון בצורה מושלמת, ורק המחשב לא. בכתבה זו נסתכל על כמה מהפיצ׳רים הגדולים בווינדוס 10 מזווית של משתמש OS X.

אז מה עם וינדוס 9? מיקרוסופט רצתה להראות שהשינויים במערכת החדשה כל כך גדולים שהיא דילגה ל10 (בניגוד לאפל שאכזבה ובמקום להתקדם לסדרת 11 המשיכה עם 10.10).

מיקרוסופט גם הפתיעה עם שדרוג חינם למערכת מוינדוס 7 ומעלה, כשאפל התחילה לתת אפשרות זו מאז 10.8.

 

אז על מה ההתלהבות?

אינטגרציה בין מכשירים!

בנוסף לפיצ׳רים של ענן שמיקרוסופט הוסיפה במערכת זו, יש כאן פיצ׳ר שאפל עדין לא מציעה (אף על פי שתוכנות צד 3 כן), והוא התראות מאוחדות. כל התראות מכל המכשירים בכל המכשירים, ולא רק באפליקציות של מיקרוסופט (אלא גם עם ווטסאפ למשל).

הניסיון האחרון והנואש ביותר של מיקרוסופט לשנות תדמית

הם חידשו את אקספלורר, הם שינו את כל העיצוב, הם עשו אתר חדש שיסביר שעכשיו הכל בסדר, הם ביקשו מאיתנו להשתמש באקספלורר כי הוא כבר לא כזה נורא. אבל זה לא עזר. העולם שנא, שונא וכנראה לתמיד ישנא את אקספלורר. אז מה מיקרוסופט עשתה? מחקה הכל(לפי מה שהם אומרים) ובנתה דפדפן חדש לגמרי, שנקרא ספרטן. הדפדפן אכן מעוצב אחרת מאקספלורר האחרון, ויש לו כמה פיצ׳רים נחמדים נוספים, כמו פיצ׳ר שמאפשר לסמן ולהקליעד הערות באתרים וההערות יופיעו בכל המכשירים.

קורטנה עכשיו גם בדסקטופ, מה עם סירי?

פה מיקרוסופט כן הקדימה את אפל, ולאחר שמועות (גם על 10.10 וגם על 10.9) סירי עדיין לא הגיעה למק, וחבל. מיקרוסופט מביאה את העוזרת האישית שלה לוינדוס 10, ובעצם לכל המכשירים, גם לדסקטופ.

מנצלת את היתרון - Xbox בדסקטופ

מיקרוסופט מנצלת את הקונסולה שלה כדי להוסיף פיצ׳ר גדול ונחמד, ניתן להזרים מדיה את הxbox למחשב עכשיו. אז בעצם אתם יכולים לשחק עכשיו בxbox בכל חדר עם מחשב שמריץ וינדוס 10. לא הייתי רץ לקנות xbox כי צריך לתת לזה זמן, אני לא יודע עד כמה ראוטר בתקן n יעמוד בזה, אבל כשהמכשירים והראוטרים שלכם יעבדו עם ac זה יהיה מצוין.

 

סיכום

חלקכם מכירים את הבדיחה שאומרת שלמיקרוסופט יש מערכת אחת זבל ואחת טובה (xp טוב, ויסטה זבל, 7 טוב, 8 זבל) . אז לפי הסדר הזה זו אמורה להיות מערכת טובה, וככה נראה לי שיהיה.


See this gallery in the original post

See this content in the original post