Geekster

View Original

האפליקציה החשובה ביותר לאייפון שלכם בחינם רק להיום

סרטון שיסביר לכם בדיוק מה זה 1Password

See this content in the original post

מאת: עידן בן טובים

יש אפליקציה אחת חשובה שאתם חייבים להתקין על כל  מכשירי הiOS שלכם. לא, היא לא Waze, אפילו לא WhatsApp. לאפליקציה הזו קוראים 1Password. והיום, ורק היום היא חינמית (בדרך כלל עולה 9 דולרים במבצע, ו18 דולרים ביומיום. הנה, הרווחתם לכם ארוחת ילדים במקדונלדס).

להורדה לחצו כאן

רוצים לקרוא קצת יותר על iOS8 וכל מה שמצפה לנו החל מהיום בערב? לחצו כאן!

רוצים להצטרף אלינו לשידור חי היום (רביעי) בערב ובו נדבר על כל מה שחדש?! לחצו כאן!

אז מה זה 1Password בכלל?

כמה פעמים קרה לכם שלא זכרתם את הסיסמא לאתר של הבנק? כמה פעמים שכחתם את קוד המשתמש לאתר של קופת החולים? כמה פעמים חשבתם על כך שהסיסמאות שאתם משתמשים בהן בכל מיני אתרים חוזרות על עצמן והן מאוד קלות לפיצוח?

1Password היא מעין כספת שמאחסנת סיסמאות, פתקים, אפילו תמונות ועוד. האפליקציה יכולה גם להציע לכם סיסמאות מורכבות משלה: עד 30 תווים, עם אותיות גדולות, קטנות, סימנים. בקיצור, סיסמא שכמעט ואין סיכוי שמישהו יפצח, ואין שום סיכוי שאתם תזכרו אותה. אבל אתם לא תצטרכו לזכור אותה. כי 1password היא אפליקציה שמאפשרת לכם להכנס לכל החשבונות שלכם באינטרנט תחת אותה סיסמא, סיסמא אחת.

את הסיסמא האחת הזו אתם קובעים כבר בהפעלה הראשונית של האפליקציה, וזו הסיסמא האחרונה שאתם תצטרכו לזכור מעתה ועד עולם. ברגע שתקישו את הסיסמא, תקבלו גישה אל הכספת שלכם ומשם תוכלו לגשת לכל החשבונות השונים שלכם מבלי להקליד שוב שמות משתמש, סיסמאות וקודי גישה ארוכים ומיותרים.

עם יציאת iOS8 האפליקציה הולכת לקבל את האפשרות שכולם חיכו לה. במקום להקליד את הסיסמא האחת שלכם בכל פעם שאתם רוצים להכנס לכספת, תוכלו להשתמש בטביעת האצבע שלכם! הפיצ׳ר המגניב הזה הופך לשימושי במיוחד עם אפשרויות ההרחבה של iOS 8 שבעצם יאפשרו לכם להשתמש באפליקציה גם בספארי וגם בכל אפליקציה אחרת שדורשת סיסמא (פייסבוק, טוויטר וכדומה).

האפליקציה כאמור, יוצאת רק היום (רביעי) בחינם לזמן מוגבל עד יציאת iOS 8 בהמשך היום, אז וודאו שאתם מורידים אותה כבר עכשיו!

 

הורדתם את האפליקציה? מכירים אותה? יש לכם שאלות? כתבנו לנו בתגובות.


עידן בן טובים

בן 25. סטודנט ללימודי טלוויזיה. נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדגטים והרבה פחות מדי זמן פנוי. פעם ניסה להשתמש במשך שנה במכשיר אנדרואיד וחזר בכדי לספר.חובב רסלינג מושבע ובעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות למכשירים אלקטרונים.