Geekster

View Original

המסך של הטלפון החדש של שארפ מצליח להדהים | The Verge

שארפ, שמתמחה יותר בייצור מסכים מאשר מכשירים סלולריים שלמים, השיקה טלפון חדש, בינוני בביצועיו, מחירו וקהל היעד שלו. אבל משהו אחד מפריד אותו מכל השאר - מסך שנמתח לכל קצוות הטלפון (מלבד ה״סנטר״) כמעט ללא מסגרת כלל.

המסך עצמו ממוצע - 720p לחמש אינץ, אבל בכל זאת מצליח להפתיע ולהרהיב את הסוקר שלו, כאן בכתבה של The Verge.

האמת שעדיין רואים קצת מסגרת וגם הכותב מציין שבתמונות זה פחות מרשים בתמונות מאשר במציאות, אז צריך לחכות ולראות אם זה יהפוך לסטנדרט. כרגע הטלפון זמין רק בחברת ספרינט האמריקאית, השלישית בגודלה בארה״ב ועובדת על שיטה שאינה קיימת בארץ, אז לא רלוונטי אלינו כלל.

מה שכן רלוונטי כאמור זו האפשרות שזה יהפוך לסטנדרט. אין ספק שזה גימיק שהרבה חברות ישמחו להעתיק (או שכבר בתחילו ליישם במכשירים שטרם הושקו), אך זה מעלה שאלות שימושיות קריטיות - כיצד מחזיקים את המכשיר, בעיקר בשימוש ביד אחת, מבלי לגעת בטעות בקצוות המסך ולעשות פעולות לא רצויות? מה הפשרות בכל מה שקשור לרכיבים הפנימיים ועובי המכשיר (אפל למשל ממקמת מספר רכיבים בקצה העליון והתחתון של המכשיר כדי ״לפרוס״ את האלקטרוניקה ולחסוך במקום ובעובי. המכשיר של שארפ אכן עבה ומערכת ההפעלה שלו פחות מותאמת למניעת מגעים לא רצויים בקצוות (מה שהאייפון כן מיישם) אבל לא נוכל לדעת בזמן הקרוב, או לפחות עד שסמסונכ יחליטו להעתיק את העיצוב.

מה אתם חושבים? האם הפשרות הנראות לעין שוות מכשיר שנראה כאילו נשלח מהעתיד?