Geekster

View Original

סקירה והגרלה: Tape A Call - להקליט שיחות באייפון בקלות

״חלק מהשיחות מוקלטות לצורך שיפור השירות״. מי מאיתנו לא נתקל במענה הקולי הזה? לא יודע מה איתכם, אבל כשאני אומר לנציגי שירות שיבדקו את ההקלטה מהשיחה הקודמות, הם תמיד יגידו לי שדווקא השיחה הזו לא הוקלטה. דווקא כשבשיחה הקודמת הבטיחו לי שיגיע טכנאי, יביא איתו ראוטר חדש וגם שלוש מכוניות פאר, הם לא שומרים את השיחה. חשוד מאוד. תמיד אחרי שיחה עם נציגי שירות אני אומר לעצמי: למה אין דרך להקליט שיחות באייפון? אז זהו, שיש, והיא מאוד פשוטה.

זה לא שלא קיימות אפליקציות להקלטת שיחה באייפון. אפליקציית ״שירות.נט״ המעולה עושה את זה כבר שנים, אבל היא מסוגלת להקליט רק שיחות מרשימת הספקים או שצריך לרכוש ״קרדיט״ לצורך הקלטת שיחות מחוץ למאגר המספרים שלהם. אני בטוח שלא אחת התחרטתם שאין לכם הקלטה של שיחה שניהלתם עם המדביר או נותן שירות כלשהו. TapeAcall הופכת את הקלטת השיחות לקלה ונגישה.

אחרי תהליך הרשמה של כמה שניות, אתם תראו שהאפליקציה היא פשוטה בצורה קיצונית. ישנם רק שני כפתורים עיקריים באפליקציה. כפתור ה״פליי״ כמובן יראה לכם את השיחות המוקלטות שלכם. וכפתור ה״רקורד״ הוא הכפתור שיזום את ההקלטה.

 

אז איך מקליטים? פשוט מאוד, לוחצים על כפתור הרקורד והתוכנה מחייגת למספר שדרכו התוכנה מקליטה, כאשר כפתור הAdd Call יהפוך להיות זמין אחרי כמה שניות, התקשרו למספר שאתם מעוניינים להקליט את השיחה איתו. ברגע שכפתור הMerge Calls יהפוך להיות זמין, לחצו עליו והשיחה בעצם תתחיל להיות מוקלטת. אתם בעצם מנהלים שיחה קבוצתית שבה שותפים אתם, האדם אליו התקשרתם והתוכנה עצמה.

 

נגיד ואתם כבר במהלך שיחה (גם אם התקשרו אליכם) ואתם מעוניינים להקליט אותה. אתם נכנסים לאפליקציה, לוחצים על רקורד ואז על Merge Calls. התוכנה תתחיל להקליט את השיחה מהנקודה שבה מיזגתם את השיחה.

את כל השיחות שהקלטתם אתם יכולים כמובן לשמוע תחת כפתור הפליי. שם אתם יכולים גם לשנות את השם של ההקלטה, לשלוח לה לעצמכם או לכל מי שאתם מעוניינים וגם כמובן להשמיע אותה. איכות ההקלטה היא מעולה כך שתוכלו להשתמש בה בקלות במקרה הצורך בלי צורך להגביר או לתקן את הסאונד.

 

אגב, שימו לב, החוק בישראל (לכל מדינה חוקיה שלה בנוגע להקלטת שיחות) מאפשר לכם להקליט את השיחה שלכם עם בן אדם, אבל במידה ויש למעלה ממשתתף אחד בשיחה שלא מודע לעובדה שהיא מוקלטת, ההקלטה איננה קבילה בבית המשפט ואיננה חוקית. קחו את זה בחשבון.

כמו כן, ניתן לראות שאחד הדברים שהאפליקציה הזו מתגאה בה היא מדיניות פרטיות ברורה וגלויה (בשל הבעיתיות בשיתוף השיחה עם צד ג', גם אם הוא תוכנה), דבר שהוא לא ממש נפוץ או קיים אצל המתחרות.

 

אתם מוזמנים לנסות את האפליקציה בעצמכם בחינם כאן (שימו לב: האפליקציה בגירסאת ההדגמה שלה תקליט רק דקה אחת מהשיחה שלכם. בעסה)

או שאתם יכולים לרכוש את הגירסא המלאה תמורת עשרה דולרים דרך כאן.

או... שאתם יכולים להיות קוראי ״גיקסטר״ ואולי לקבל את הגירסא המלאה בחינם!

 

מה אתם צריכים לעשות בשביל לזכות בגירסא המלאה של TapeACall בחינם? פשוט, עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו, עשו לייק לפוסט הביקורת וכתבו לנו בתגובות מתי התחרטתם שלא הייתה לכם הקלטה של שיחה ולמה.

בין המשתתפים יוגרל קוד הורדה (Redeem) לאפליקציה בגירסא המלאה שלה. חינם חינם.

התנאים להגרלה:

See this content in the original post

לייק לעמוד של גיקסטר בפייסבוק

לייק לפוסט-תמונה כאן למטה

שיתוף הפוסט-תמונה

תגובה לתמונה או בשיתוף - איזו שיחה אתם מצטערים שלא הקלטתם או איזו שיחה הייתם מקליטים?

פוסט ההגרלה בפייסבוק:

See this content in the original post

עידן בן טובים

בן 25. סטודנט ללימודי טלוויזיה. נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדגטים והרבה פחות מדי זמן פנוי. פעם ניסה להשתמש במשך שנה במכשיר אנדרואיד וחזר בכדי לספר.חובב רסלינג מושבע ובעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות למכשירים אלקטרונים. מנחה את פודקאסט הרסלינג המוביל בישראל: ״האוס שואו״

See this content in the original post