עצות לפולניה המתחתנת הטריה

כל החיים שלנו, פמפמו לנו, לפולניות הקטנטנות שחתונה זה היום הכי חשוב בחיים, לפי האמונה הפולנית העתיקה, זהו היום שבו את משלימה המסע המפרך, מלהיות ילדה לאישה, את אשת איש, בעלת בית. לא משנה מה עשית לפני, עכשיו מתחיל המשחק האמיתי.  מוטל עלייך, פולניה טריה, להמשיך את שרשרת אמהותייך, לסגור רגליים, לשחוק שיניים, ולשבת בחושך לאור הנר. (או הסמארטפון, בכל זאת. השתנו הזמנים.)

בולשיט. :)

​מירי ביום חתונתה

החתונה, הוא סך הכל יום ציון מרגש, מן מסיבת יום הולדת ענקית, לחיי הזוגיות. היא לא התחלה חדשה, היא רק מציינת את כל מה שהזוג הצעיר השיג עד היום. הוא יום בו חוגגים את האהבה שלכם, הכבוד הדדי,הבדיחות הקטנות, והכי חשוב, את החיבוק האוהב שחוזרים הבייתה עייפים ומותשים מעמל היום. זה הצירוף של כל אלו, שנחגגים שם מתחת לחופה. 
מתחת לחופה, את תסתכלי אחורה על כל מה שעברת, למדת,  את תחבקי את הרגעים הטובים, תפרדי מהרגעים הפחות טובים, ואתם תמשיכו הלאה, אל עתיד טוב ואוהב יותר. את תסתכלי על כל האנשים שמתחתייך, שתולים בך עיניים נרגשות. כל האנשים שאוהבים אותך, שעברו איתך את אחד המסעות המופלאים בחייך ופשוט תהיי מאושרת שהם שם, לחלוק את את הזכרון המאושר והמדהים הזה.
יותר מהכל יום החתונה מכיל בתוכו את כל הדברים הטובים בחיים שלך. המשפחה, החברים, אוכל טוב, (שופינג!) ובחיר ליבך. זה יום המורכב מ100% רומנטיקה טהורה, והזכרונות ילוו אותך עד יומך האחרון (תארי לך, אני צריכה לזכור שבעלי היקר ברח באמצע החופה להביא את טבעות נישואין! ) 
אבל זה לא ההתחלה, וגם לא הסוף, אלא עוד תחנה בדרך. קחי אוויר, תספגי את כל האושר שליום הזה יש להציע, ותמשיכי הלאה. 
אין לי הרבה עצות לתת, ממרומי נישואין של כמה חודשים,רובם המוחלט של הדברים נשאר אותו דבר. המעט שכן יש לי, פולניה קטנה שלי, מובא בשורות אלה, מלאות באהבה ענקית.

תהיו טובים אחד לשני- אין דבר יותר חשוב מזה. תוציאי תסכולים במכון כושר, (לא מול המקרר!)  אבל  גם לא אחד על השני. זה כביכול הכי נוח להאמין שהשני תמיד יהיה שם לספוג את זה, כי הרי אתם נשואים, אבל אין חשוב מזה.
תקדשו את הזמן הזוגי שלכם - אם בעבר זה היה סוג של מובן מאליו, חיי הזוגיות נוטים להדחק אל הפינה במרוצת השלמת הפערים של אחרי החתונה. שעות ארוכות בעבודה, סידורים קטנים ומעצבנים, נוטים לדחוק את הזמן הזוגי אל תחתית סדרי העדיפויות. אל תהיו שאננים, עבדו קשה כדי לסנכרן לוחות זמנים, ומצאו את המשאבים הכלכליים כדי לבלות זמן יחד. אחרי סקס טוב, את תודי לי. J
תוציאי אנשים מהרחם שלך- לא תאמיני כמה אנשים אחרי החתונה עומדים עם סטופר ביד ומחכים לרגע שתודיעי על צאצא פולני למהדרין השתקע בתנור. אשאיר לך לדמיין את כמות הגופות המוטלות עכשיו בנחל הירקון.
קחי נשימה ארוכה. אחד הדרכים להתמודד עם חטטנים משעוממים אלה היא להציע להם חופשי-חודשי בתוספת פופקורן לחדר השינה שלכם, כדי לחזות ברגע הבריאה המרגש. זה לרוב משתיק אותם ישר. אם לא, דברי איתי. יש לי מקום סודי להחבאת גופות מבותרות
ציפיות זה לכריות- אנשים אוהבים להסתכל על אחרים ולצקצק. זה גורם להם להרגיש טוב יותר עם עצמם, ועם הזוגיות הבעייתית שלהם. את תתקלי הרבה בעיניים פעורות או בהטיית ראש אלכסונית בצירוף המילה "למה...?" ונסיונות נואשים להסביר לאנשים אחרים, החלטות שלכם היה פשוט וקל לעשות. אל תתאמצי. זה לא שווה את האנרגיות שלך, ובטח לא את התסכול. זה לא משנה עם זה פוץ חסר חשיבות מהעבודה, או הורה בעל שאיפות שתלטניות. תהיו אסרטיבים, ותגנו על מה שחשוב לכם. זה החיים שלכם, לא של אף אחד אחר. והם יכולים ללכת להזדיין. :)

דבר העורך - מירי מצטרפת לצוות הכותבים הבודד באתר, בוגרת תואר ראשון בלימודי קולנוע ומדיה, נשואה באושר ומתעסקת בתחום התקשורת הישראלי ומצלמת בכל זמן אפשרי. מתברר שהיא גם עושה הרבה ספורט אבל אנחנו לא אוהבים לדבר על זה. לאתר שלה לחצו כאן.  למעקב אחריה בפייסבוק, ליחצו מטה.