מסך של כסף - סיכום שבועי של נתוני קופות הקולנוע

לצרף לסרט שלך את ג'ק בלאק זה תמיד סוג של הימור. סתם, לא, פשוט רציתי לכתוב את הבדיחה הזאת. ג'ק בלאק הוא אחלה. למרות שהוא שם מוכר הוא לא שם גדול, לא כזה שמביא לבדו הרבה קהל לקולנוע, אבל לרוב זה נחמד שהוא שם. בואו נראה עד כמה זה נחמד עבור 'הבית עם השעון המסתורי' שיצא השבוע.

אז 'הבית עם השעון המסתורי' פתח במקום הראשון עם 26 מיליון דולר, לא מספר מפוצץ לכשעצמו, אבל מתעלה על התחזיות ובהחלט יפה מאוד ביחס לתקציב. זה קצת יותר מ'צמרמורת', שזו ההשוואה המתבקשת בגלל הז'אנר והעובדה שג'ק בלאק משחק בשניהם. 'צמרמורת' סיים עם 80 מיליון ועדיין קיבל המשך, ונחשו מה - 'הבית עם השעון המסתורי' מבוסס על ספר ראשון בסדרת ספרים...

במקום השני 'בקשה מסתורית' עם קצת יותר מ-10 מיליון דולר בסופ"ש ו-32 מיליון דולר בסך הכל. זו ירידה קטנה מאוד לעומת שבוע שעבר, עד כדי כך שהוא למעשה עולה מקום אחד בטבלה.

מי שמתחלף איתו במקום הוא 'הנזירה', שעם קצת פחות מ-10 מיליון דולר בסופ"ש הוא מגיע ל-100 מיליון בסך הכל. אחרי שבועיים הוא עדיין לא מצליח להכפיל את הסכום מסופ"ש הפתיחה. גם לסרט אימה זה עגום למדי.

'הטורף' רק במקום הרביעי עם נפילה של ממש, 9 מיליון דולר בסופ"ש ו-40 מיליון דולר בסך הכל, מספרים כמעט זהים לסרט הקודם בסדרה - 'הטורפים' מ-2010 שסיים עם קצת יותר מ-50 מיליון.

קופצים כמה מקומות למטה, 'פרנהייט 11/9' פתח שמיני עם 3 מיליון דולר. דווקא בשנה שהייתה מוצלחת מאוד עבור סרטים דוקומנטריים, ועם תפוצה רחבה יחסית לז'אנר, מייקל מור לא מצליח להשאיר חותם בקופות. הוא כבר ידע הצלחות גדולות יותר, הגדולה שבהן היא כמובן 'פרנהייט 9/11' המפורסם.

במקום ה-11 'החיים האלה' שיגיע אלינו רק בנובמבר עם פתיחה מאכזבת של 2.1 מיליון דולר, אחרי שבשנה שעברה דווקא הרבה אולפנים התעניינו בזכויות ההפצה שלו ולבסוף אמזון שילמו תמורתן 10 מיליון דולר (וכנראה מתחרטים על זה עכשיו).

ואם זה לא מספיק, עוד סרט שמתרסק הוא Assassination Nation שגם הזכויות עליו נמכרו בכ-10מיליון, והוא פתח השבוע במקום ה-15 עם קצת יותר ממיליון בודד.

הטבלה המלאה:

1. הבית עם השעון המסתורי - 26.6
2. בקשה מסתורית - 10.2
3. הנזירה - 9.9
4. הטורף - 9.1
5. עשיר בהפתעה - 6.3
6. White Boy Rick - 4.8
7. נקמה חריפה - 3.6
8. פרנהייט 11/9 - 3
9. אימה במצולות - 2.26
10. חיפוש - 2.15


דין בלכמן

מנהל העמוד 'סרטים וזה' בפייסבוק. בעל חולשה למהדורות מיוחדות. צריך להתגלח

dean.jpg

קישור קבוע