Geekster

View Original

Ash Vs. Evil Dead S01E07: Fire in the Hole - ביקורת

Straight outta S-Mart

כתבה זו מכילה ספוילרים לפרק זה

בואו נחזור רגע לפרק הראשון בסדרה. אנחנו רואים את אש וויליאמס שוב, זקן יותר וקצת לא בכושר, אבל גרובי באותה מידה. אנחנו רואים את הטון המצחיק-המחריד-מפחיד חוזר עלינו בזכות סם ריימי, ואנחנו פוגשים לראשונה את שתי הדמויות הראשיות החדשות שלנו, פבלו וקלי. פבלו מוצג לנו בתור גבר צעיר ותמים שמעריץ את אש וקלי בתור בחורה מרירה ועצבנית. אהבתי את שתי הדמויות בפרק הראשון, אבל הם לא הדהימו אותי, וקיוויתי שהם לא יפריעו יותר מדי לאש. ועכשיו, 7 פרקים אחר כך, אני נהנה יותר מקלי ופבלו מאשר אש. מה?!

כן, אפילו שאש וויליאמס תמיד יהיה אחת הדמויות האהובות עלי בהיסטוריה של התרבות וגבר חלומותיי, לפחות בפרק הזה נהניתי יותר ממעלליהם של קלי ופבלו. מה הם המעללים האלה בדיוק? בפרק הזה, חבורת הגוסטביטרס, שעכשיו השוטרת אמנדה פישר הצטרפה אליהם, עוצרים בדרך לבקתה בה הכל התחיל במיליציה כדי להשיג קצת נשקים מחבר של אש, ומגלים שאותו חבר, בחור בשם לם, הוא כבר לא בחור כל-כך אלא יותר דדייט (או מומיה שנוצרה על ידי הממשלה, לפי חברי המיליציה). אש ופישר ננעלים במרתף על לם בזמן שפבלו וקלי מנסים להציל אותם ונלחמים בדרך בהרבה רדנקס מטורפים מהמיליציה.

יש הרבה רגעים נפלאים עם קלי ופבלו: פבלו מתלבט איזה נשק מתאים לו, קלי מנסה לנטרל דדייט שמנסה להרוג את פבלו וכל הזמן קם לתחייה, בכלל הכימיה בינהם מדהימה. קלי בעיקר מצטיינת בפרק הזה עם מלא שורות מעולות ("I lost my parents, got possessed, a flamethrower seems fair"). לאט ובטוח היא הפכה מסתם עובדת חנות עצבנית, לגיבורת אקשן סרקסטית ממש כמו אש בעצמו.

פבלו וחבר אחרי תחרות עוגת האוכמניות הגדולה!

ומה עם אש, באמת? גיבורנו הגידם מבלה את הפרק אזוק לפישר, דבר שלא מפריע לו בכלל. כן, אש מפעיל את הצ׳ארם שלו עליה ולמרות קרירות בהתחלה נראה שזה עובד (הערה: אל תנסו את זה בבית. אתם לא אש וויליאמס). כאמור אני עדיין אוהב את אש, אבל הג׳וני בראבו-יות שלו בפרק קצת התחילה להימאס. אני מאוד אוהב את הסיום של הפרק בו פישר, קלי ופבלו עומדים עם כלי הנשק שלהם בפוזה מגניבה, כאילו כדי להגיד ״כן, אנחנו לא אש, אבל אנחנו גם מגניבים״. ואז אש עושה כמו ג׳סי קאסטר ומחליט שאפילו שהוא הבטיח שהוא ייקח אותם לבקתה הוא אוהב אותם יותר מדי בשביל לסכן את החיים שלהם, ונוסע בלעדיהם.

ומה עם לוסי לולס? אם אתם זוכרים בפרק הקודם, היא נמשכה על ידי שלד למדורה ונשרפה. אז כמובן, בפרק הזה היא יוצא מהאש עירומה (אל תתלהבו, אני כמעט בטוח שזו כפילה) וחדשה, וממשיכה במסע שלה. אני עדיין לא יודע מה הקטע שלה וכנראה לא נדע עד סוף העונה.

So hot she's charred.

הערות נוספות:

  • שורת הבאד-אס של השבוע בחסות קלי ה-MVP של הפרק- "One false move and I'll second amendment your brains all over this truck"

  • עוד רגע מעולה של קלי - חבר מיליציה: "אני הולך להכניס אותך להיריון אחר-כך!" קלי: "אחותך לא תקנא?"

  • עצה לחיים מאש: "Life is tough and dangerous and sometimes you have to cut off somebody's head to survive"

  • הפרק הזה היה מלא דם במיוחד. שזה אחלה.


השורה התחתונה

עוד פרק מעולה מלא בהומור, דם, אקשן ורגשות. וקלי מלכה.


יונתן עמירן

קומיקאי/ תסריטאי חובב, איש מגניב בצורה מקצועית.

אוהב: סרטים מגניבים, ראפ, קומדיה, ניקולס קייג׳, סרטי קומדיה עם ניקולס קייג׳ עושה ראפ.

לא אוהב: סרטים משעממים

See this content in the original post

And Jack left town


See this gallery in the original post