Geekster

View Original

סקירת חדרי מילוט: Secret Area - ״הבריחה מהשבי״

בדרך כלל לפני שחדרים חדשים נפתחים הם מציפים את הרשתות החברתיות בפרומואים, טיזרים, הודעות וחדשות. אבל Secret Area הגיח כמעט משום מקום לפני שבוע לאוויר עולם חדרי הבריחה ומיד הכה גלים ברשת. הרגשנו שאנחנו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.

לצורך המשימה המורכבת מהרגיל גייסנו לצוות של נטע ושלי את ליטל וגל. זוג סטודנטים שבעוד פחות מחודשיים עומדים להינשא! אין כמו חדר בריחה בכדי לבדוק את היכולת שלכם לעבוד ביחד תחת לחץ. וחוץ מזה, שניהם מומחים אמיתיים לקראטה. אז אם אנחנו מחפשים מישהו שיכול לעזור לנו להתגונן מול ארגון טרור, הם יהיו במקום גבוה ברשימה. שמנו פעמינו לרמת גן ומצאנו את החדר ברחוב באיזור הבורסה (הסיכויים שלכם למצוא חנייה חינמית בשעות היום אפסיים, אבל יש חניונים בסביבה). אדם חביב בשם איגור קיבל אותנו בברכה. איגור סיפר לנו שהוא הקים לבד את החדר וכתב את ה״תסריט״ (כלומר הפעילות עצמה בחדר: החידות, העלילה וכדומה) לגמרי לבד. סיכון לא קטן. עוד כמה דקות נגלה אם הוא השתלם.

העלילה של המשחק קשורה להוויה הישראלית בצורה מלחיצה: את המשחק אתם מתחילים בשבי של ארגון טרוריסטים. לאחר שישראל לא הצליחה לאתר אתכם הוחלט באירגון להעביר אתכם לסוריה, שם כבר יאפסו הסיכויים שלכם להמלט. יש לכם שעה להמלט מהחדר לפני שהשובים שלכם חוזרים ומעבירים אתכם לסוריה. מדובר בנושא רגיש ועלילה מלחיצה לכל הדעות שאפילו יכולה להיות בעייתית לחלק מכם, לכן חשוב לטעמי שכל המשתתפים בחדר ידעו מבעוד מועד על תמת החדר. מהרגע שאתם נכנסים לחדר אתם תמצאו את עצמכם בחוויה פשוט ייחודית.

אנחנו הכנו את עצמנו לאכזבה שבוודאי נמצא תפאורה ״משרדית״ כפי שרוב החדרים בארץ עושים. אבל ״שטח סודי״ (בעברית נשמע קצת פחות טוב, לא? נחזור לאנגלית) פשוט הפתיע אותנו החל מהרגע הראשון (ואולי במיוחד ברגע הראשון). מדובר באחד החדרים הכי מושקעים מבחינת תפאורה ואווירה. הסיטואציה מלחיצה ומצליחה לגרום לתחושה מאוד נדירה בחדרי בריחה: התחושה שאתה באמת צריך להמלט. יכול להיות שזה נובע מעצם הסיפור המלחיץ והישראלי למדי. אבל השילוב של התפאורה, הסיפור והאווירה יוצרים את אחת החוויות החזקות ביותר שחווינו בחדרי בריחה בארץ.

החידות עצמן מוצלחות למדי. כאשר הן די מאתגרות וחלקן כלל לא שיגרתיות ויצירתיות למדי. אם כי חלק קטן מאוד מהחידות הרגיש קצת מחוץ להקשר של החדר, אבל לא בצורה שפוגעת בחוויה. אם בפעם הקודמת שהיינו בחדר בריחה פשוט טסנו דרכו, בחדר הזה היינו צריכים ״לשבור את הראש״ לא מעט. בסופו של דבר הצלחנו להמלט מהשבי בכמעט הדקה התשעים ונאלצנו להשתמש במספר רמזים. כך שהוא מתאים גם לשחקנים מנוסים וגם לשחקנים חדשים לחלוטין.

Secret Area הוא חדר בריחה מפתיע, מותח, מלחיץ ומספק בצורה שרוב החדרים בארץ לא מצליחים להגיע אליה. אם אתם מחפשים חדר מילוט שיסחוף את כולכם לחוויה מיוחדת, זה אחד מהחדרים שאתם חייבים לבדוק. מחדר ״אנונימי״ וחדש למדי הוא במהרה לקח את אחד המקומות הראשונים שלנו ברשימת חדרי המילוט שהכי אהבו.


מה היה כיף?

  • תפאורה מושקעת
  • חידות מאתגרות ומספקות

מה היה פחות כיף?

  • חלק קטן מאוד מהחידות לא התאים במיוחד לאווירה של החדר
  • הנושא של החדר הוא די רגיש ועלול שלא להתאים לכולם

קונספט: שבי של ארגון טרוריסטים

כמה רמזים ביקשנו/קיבלנו: 3

זמן מילוט מהחדר: 58 דקות

מומלץ גיקסטר?

ללא כל צל של ספק. Secret Area ממצב את עצמו בתור אחד מחדרי הבריחה הטובים ביותר בארץ. עם תפאורה ששואבת את השחקן פנימה, חידות מקוריות ורמת קושי מדויקת זהו חדר מילוט שאסור לכם להחמיץ.

ומה אמרו הטירונים?

״הייתה חוויה מקורית, מעניינת ומהנה. התפאורה והאווירה היו מעולות אבל לא מושלמות. החידות היו קשות במידה סבירה ומספקות למדי כשפותרים אותם.״

 לדף הבית של Secret Area


ועכשיו, לתחרות הגדולה! גיקסטר מכניסה אתכם (ולמען האמת גם נועלת אתכם) בתוך חדר בריחה! בואו לגלות מה צריך לעשות בשביל לזכות בכרטיס הכניסה לחדר הבריחה:

**התחרות מיועדת לחברי הפייסבוק של גיקסטר וSecret Area בלבד.

עשו לייק על ידי לחיצה על הקישורים המצורפים מטה**

See this content in the original post

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לכתוב לנו מהו ״חדר החלומות״. שלכם שעוד לא קיים בארץ (חדר בריחה, כן? אנחנו לא רוצים לשמוע על חדרי שינה של איקאה). תמיד חלמתם על חדר בהשראת ״משחקי הכס״? חדר בהשראת ״אחוזת דאונטון״? חדר בסגנון סטים פאנק?

אנחנו רוצים לשמוע את הרעיונות הכי מגניבים ומשוגעים שיש לכם לחדרי בריחה. הכל תלוי בדמיון שלכם.

את כל הרעיונות שלכם (ומותר להשתתף יותר מפעם אחת) אתם מוזמנים לכתוב כתגובה לפוסט התמונה בפייסבוק בלבד.

הרעיון שהכי ידליק אותנו ויבחר על ידינו יזכה בכניסה לחדר הבריחה החדש ביותר בישראל: Secret Area*. וכמובן שהזוכה יוכל לקחת עימו עוד שלושה חברים/חברות שיצטרפו אליו להרפתקאה אמיתית!

בנוסף, הרעיון שיזכה להכי הרבה לייקים בתגובות יזכה בתואר ״חביב הקהל״ וגם הוא יזכה בכניסה לSecret Area!*

שמעתם נכון, שני קוראים/קוראות יכולים להכנס לחדר בריחה במתנה!

אז קדימה! ספרו לנו מהו חדר החלומות שלכם!

*בימי חול בלבד ובכפוף לתיאום עם Secret Area.

See this content in the original post

לסקירות נוספות של חדרי בריחה:

See this gallery in the original post

עידן בן טובים

בן 27. סטודנט ללימודי טלוויזיה. נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדגטים והרבה פחות מדי זמן פנוי. פעם ניסה להשתמש במשך שנה במכשיר אנדרואיד וחזר בכדי לספר.חובב רסלינג מושבע ובעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות למכשירים אלקטרונים. מנחה את פודקאסט הרסלינג המוביל בישראל: ״האוס שואו״